Maliny w syropie

Niedawno zostałam uraczona trzema łubiankami malin, uwielbiam, więc byłam zachwycona, nawet jeśli wiązało się to ze staniem w kuchni pół nocy

w nagrodę za ciężką pracę moją zimą otworzę słoik pachnący latem 🙂

Przepis wpisuje się w akcję „przetwory 2011” oraz „w malinowym chruśniaku”

Przepisu nie podaję w sztywnych proporcjach

Maliny płuczemy i wsypujemy do słoika, mniej więcej do 2/3 wysokości, zasypujemy cukrem, zasada jest taka na 2 części malin 1 część cukru (np. 100g malin 50 g cukru), dopełniamy gorącą wodą; zakręcamy słoiki. Pasteryzujemy około 20 minut.

Akcja przetwory 2011 W malinowym chruśniaku

3 komentarze

  1. Dorotas30 said,

    2011/08/07 @ 6:17 pm

    Robię takie same malinki, u mnie często są dodatkiem do manny na mleku:)

  2. trzcinowisko said,

    2011/08/07 @ 7:32 pm

    boskość:)))

  3. 2011/08/08 @ 9:39 am

    Zazdroszczę tych łubianek bo ja w tym roku się na maliny nie załapałam ale jeszcze nie tracę nadziei i szukam może w sklepie coś znajdę. Też chciałabym się cieszyć takimi słoikami jak Twoje 🙂


Skomentuj

